onsdag den 16. januar 2013

En tube maling #3

Husker I det store jule rensdyrs familieportræt, jeg malede til at pynte væggen i køkkent i julemånden!

Det lærred fik jeg bare sådan lyst til, at give en omgang maling.




Inspirationen til billedet er endnu engang en tube maling og et postkort jeg for noget tid siden,
 så et sted i her blog land, som bare blev hængende i tankerne


Nu hænger billedet i køkkenet og giver et frisk neon pust.

Se forøvrigt lige vores nye bord, er det ikke fint.

Nu mangler vi bare, at finde de helt rigtige stole. 
Disse stole er nogle vi har lånt af min mor og bonusfar, de er bare ikke lige helt min stil. 
Jeg kunne godt tænke mig FDB stole i sort eller hvid.

Jeg er set en udemærket efterligning af stolen i Bilka, måske jeg kan overtale manden ?????



9 kommentarer:

  1. Er det noget man kan bestille ved dig. Maler godt nok selv, men bliver ofte mere forelsket i andres malerier. Har to lærreder til mit bryggers på 50x50 som maler lige akkurat det look du har malet. Fedt fedt fedt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen Lise jeg er virkelig glad for du synes om mit billede. Dejligt når andre synes om ens ting.

      Hvis du kan få lærrederne til Starup så maler jeg gerne .

      Slet
    2. Hvem bor du i nærheden af som jeg går til gym med? Kirsten, Louise?

      Slet
    3. Hvilket hold er det du går på ?

      Slet
  2. Hvir ser det bare godt ud med både maleri og spisebord :-)

    Www.theibizamom.com

    SvarSlet
  3. Jeg er vild med placeringen af maleriet, hvor farverne virkelig kommer til deres ret. Farverne passer perfekt til de sort/hvide møbler, kan godt lide den måde det bryder på :)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)