tirsdag den 22. januar 2013

Tillykke Ønskebørn

Igår var pigerne og jeg til reception hos min veninde og mands ny renoverede Ønskebørn butik.

Og hvad tager man så lige med som gave til sådan en reception?

Jeg har tidligere foræret min veninde og mand et stort maleri inspireret af Poul Pava, som nu hænger i deres personalerum i Ønskebørn butikken. Så derfor faldt valget på en vase fra Poul Pava med skønne grene, påskeliljer og lidt hjemmelavet pynt.





Butikken er blevet super lækker og hold da fast, hvor kan man få mange lækre sager til de helt små børn.
I 2004 da jeg fødte Sille kunne man stort set ikke få noget fedt til børn. 
Alt tøj var sart lyserød og udvalget lille bitte.

Det er vist godt mine piger er ovre baby og småbørns alderen, for så havde jeg købt mig fattig.






1 kommentar:

  1. Super fine grene med pynt! Er sikker de og vasen har bragt stor glæde:0)
    Kh. Louise

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)