fredag den 22. februar 2013

30 kroner kup

Jeg tog lige et hurtigt smut i genbrugsbutikken igår og se lige hvad der lå og ventede på mig.


Tre skønne dynebetræk med de lækreste retro mønstre.

HAPS HAPS HAPS 30 kr. i alt.

Det grønne med kaninerne, har jeg også med orange baggrund, det er da lidt sjovt ;o)


Bondegårdsprint.


Kaninprint

Elefant-ko-abeprint

Det har de skønneste farver, som slet ikke bliver gengivet særlig godt på billedet.

Hvad stoffet skal bruges til ved jeg ikke helt endnu, men indtil videre nyder jeg de skønne motiver.





10 kommentarer:

  1. Nøj du var heldig der. Det sker ALDRIG for mig, men det er rart at vide at der stadig er guld i gemmerne derude. :-)

    SvarSlet
  2. Åh hvor er du heldig Mette - de er alle tre rigtig fine!!!
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. De er bare så skønne.
      Jeg elsker bare de print.

      Slet
  3. SÅ er man godt nok heldig!! Kan godt forstå du er glad!! Tillykke med din nye skat!!

    /Kathrine.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg føler mig også rigtig heldig.
      Det er lidt som at fine en nål i en høstak hi hi.

      Slet
  4. ÅHR ja - det er heller aldrig sket for mig. Din heldige kartoffel:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg føler mig virkelig også som heldig kartoffel.

      Slet
  5. Super skønne stoffer. Jeg søger det nederste så hvis du vil bytte eller sælge lidt er jeg interesseret. Min moster syede nemlig en pusleplade/taske til min mor da jeg blev født som vi nu bruger hos hende til min søn. Jeg vil så gerne have printet herhjemme også;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Vera Hvor er det en sjov historie, at din moster syede en pusletaske til din mor og jeg så fundet stoffet i genbrug. Jeg vil umiddelbart ikke sælge pt. Men jeg vil have dig i tankerne hvis jeg vil sælge.

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)