mandag den 4. februar 2013

A la zebra med neon

For pokker hvor har jeg fået gang i symaskinen igen.

Jeg har slet ikke nået, at få taget billeder af mine kreationer, men det skal jeg fluks have gjort.

Her er Emma i nederdelen der kom ud af symaskinen i weekenden.
Mønstret er sådan a la zebra agtigt og for at pifte lidt op, har jeg lige givet den et stykke neon bånd forneden.




Build a bear bamsen skulle selvfølgelig også have en nederdel magen til Emmas.


Så bliver modellen træt af at stå foran linsen og driller mor.


Så er det vist slut prut for denne lille foto shot...smiiiler ;o)






4 kommentarer:

  1. hihi - dejlige billeder og nederdelen er virkelig smart.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Hun er en lille abekat hende Emma......

    Jeg er ved at sy bukser til Sille pigen i det samme stof og de bliver bare lækre. Jeg skulle have købt stof til et par til mig selv også.

    SvarSlet
  3. Hold op hun er skøn ❤
    Og fedt stofvalg, hvor pokker kan man købe det henne ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun er en trold er hun.

      Stoffet er vildt lækkert, det er købt på udsalg hos stof og stil.

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)