tirsdag den 12. februar 2013

Ferie ved Vesterhavet

Vi er på miniferie i Hvide Sande i min mors og bonusfars sommerhus,
 fedt at vi kunne låne det til et par dages fri fra hverdagen derhjemme.

Vi hygger MAX og nyder, at løbe rundt i joggingtøj og skistrømper, hygge på sofaen med en buldrende brændeovn, der holder os varme.

Det skønneste er gåturene ved Vesterhavet, nu er det ikke de lange ture jeg kan gå efter operationen i sidste uge, men et par små turer er jo bedre end ingen.

Jeg har fået taget nogle skønne billeder fra stranden.










Når man bare er pakket godt ind i vinterjakke, hue og et varmt halstørklæde, 
så er den iskolde luften fantastisk ved Vesterhavet.









2 kommentarer:

  1. Det ser da også bare rigtig dejligt ud.
    Gode billeder du har taget :-)

    Venlig hilsen Stella.

    SvarSlet
  2. Super skønne billeder, og hvor lyder det bare lækkert med en lille miniferie ved Vestehavet! God bedring til dig...Kh. Louise

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)