søndag den 24. februar 2013

Hår dutter i lange baner

Det der med at sy den samme ting igen og igen er SO NOT ME!

Jeg har været så sød at sponsorere 40 hårdutter/elastikker
 til min Silles mini og junior konkurrence holdene i gymnastik.



Åhhh shit, hvor kørte jeg hurtig død i det projeket, 
men tanken om 40 glade gymnastikpiger holdte gejsten oppe.
(Undervejs syede jeg mig da lige i fingeren - mindre detajle - AV)
Yes alle 40 elastikker blev færdige og jeg kunne puste ud.

I går (lørdag) var vi så til konkurrence i Vejen og pigerne fik deres hårdutter i håret.


Mini konkurrencepigerne.
Min Sille står helt ovre til højre.

Konkurrencen gik rigtig fint (8.plads) og de lavede en super flot opvisning.

Her er alle konkurrence gymnasterne fra  Team Gym Starup


De næste weekender står på opvisninger rundt i diverse haller, åh hvor jeg mindes min tid som gymnast, skønt at stå der på gulvet - men det var engang

Go søndag.








2 kommentarer:

  1. Så skønt at du lige kunne lave hårelastikker. Når man er til opvisninger betyder det meget at være ens :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ikke den store kagebager, så derfor nappede jeg opgaven med elastikkerne.

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)