onsdag den 27. februar 2013

KIG IND i Silles værelse

Så er det vist Silles tur til, at få sit værelse vist frem.

Sille har fået min lyst til, at forandre og flytte rundt på tingene
og hun har helt selv valgt indretningen på sit værelse.
 Jeg har kun hjulpet med, at løfte og flytte reoler og slå søm i væggen.


Uglebillede som Sille har lavet i billedekunst, Amagerhylde fra genbrug,
Smølfetallerken fra mor var barn,
Silles Smølfehuse og reolhuset til Sylvanian.


Skrivebords hjørne.


Magnettavle hus


Reoler med print fra Ikea, med plads til legetøj.



Silles seng købt af en ældre dame. Sengen er en ægte smedjejernseng og er tung som bare pokker.


Hylde med Barbapappa, Smølfer, Lego(glas)hoved og små Name It Louier.
Det søde filt billede med solen, har Silles kusine Gry lavet.

Jo jo når man snart er 9 år, har man sin egen mening om indretningen 
og jeg synes da det er ganske godt gået.

Sille pigen.









4 kommentarer:

  1. Det ser rigtig godt ud, og fedt hun selv er vild med indretning og ved hvad hun vil have :-) god dag..

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er skægt, at Sille er vild med indretning mm.

      God dag til dig også ;o)

      Slet
  2. Hvor er hun smuk! Og det er blevet rigtig fint på værelset. Hvor er uglebilledet flot.
    K.h.
    CHristina

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh tak søde Christina.
      Ja værelset er blevet rigtig fint;-)

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)