lørdag den 2. februar 2013

LEGO hoveder - DIY

Det er et par dage siden jeg har fået blogget, dagene er bare fløjet af sted.

Arbejde, forældrekaffe i pigernes SFO og skole-hjem samtale med Emma. 

Ja og så skulle jeg have været til Bierfest, men jeg havde af en eller anden grund skrevet, at det var lørdag i min kalender. Det viser sig så, at jeg rent tilfældigt får at vide det er fredag. ØV ØV fredag er booket til noget andet, så Auf wiedersehen Bierfest.

Nå men trods en heftig uge, har jeg da været lidt kreativ med ungerne, vi har lavet LEGO hoveder.






LEGO hovederne er nemme at lave.

Du skal bruge:

Et glas fra evt. Salsa sauce
maling i den ønskede farve
en sprit tus.

Ideen har jeg set i gratis online magasinet Keiki s. 94-95.

Mine piger leger rigtig meget med LEGO Friends ligenu, de kan bruge timer på at lege.
Skønt at storesøster og lillesøster kan lege så dejligt sammen.



1 kommentar:

  1. Hvor er det cool, sådanne glas skal vi da have lavet til de små sløjfer mv til Lego Friends

    KH Jonna

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)