mandag den 18. marts 2013

Bimse Bo

Ja pigerne herhjemme er vilde med Bimser/Bøller og ja det er smittet af på mig.

Jeg har lavet et lille Bimse Bo







Bimse Bo'et er lavet af:

En bogkasse fra genbrug
Sengen er et låg fra en skoæske beklædt med papir
Bordet : bordpladen er låget fra en Leende ko smørreost beklædt med papir, 
bordben er en toiletrulle beklædt med papirsugerør.
Lampen er en muffinform sat på et papirsugerør
Flagranken er lavet af mønstret tape på en neon snor.
Hylden på væggen har været et skab til et dukkehus. 
Jeg har taget lågen af og malet og pyntet med papir

De øvrige ting er fundet blandt pigernes legetøj.

Bimse boet er et hit og er vildt hyggeligt at se på.

Inspirationen har jeg fået hos madebygarvin, som er en blog med gør-det-selv for Bøller, 
du bliver nød til at kigge forbi HER







6 kommentarer:

  1. Du er da genial Mette! Jeg er vild med det - ih, hvor jeg glæder mig til Carla bliver stor nok til at synes det er sjovt (uden at ødelægge det hele to minutter efter:-)).
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh Christina .... hvor er du sød.

      Slet
  2. Hold nu op hvor er det fint!!!!!

    Siger det samme som Christina, og håber at Alvin også gider at lege med dukker:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak...

      Sikke dejligt at få søde kommentarer.

      Slet
  3. Sikke et flot stykke arbejde;) jeg har længe overvejet, at komme i gang med noget lignende. Nu skal jeg da bare i omdrejninger!
    Hilsen fra
    Sanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja du skal da helt sikkert igang.
      Det er et rigtig hyggeligt projekt at lave;o)

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)