tirsdag den 26. marts 2013

GÆK GÆK gækkebrev

Pigerne har lavet gækkebreve og saksen blev flittigt brugt.


Emmas gækkebrev med spejlæg i Hama perler
med teksten, som hun selv har fundet på:

"Klæk klæk klæk,
mit navn det står med spejlæg,
er det ikke meget skæg!"





Endnu et gækkebrev lavet af Emma
Med teksten:

"Gæk gæk gæk send blomster til en fest
på ryggen af en hest"


Emma lavede også flotte kuverter til sine gækkebreve


Sille har også været igang med gækkebrevet, her blev det kun til et og uden kuvert.
Sille er ikke lige helt så meget til det kreative, som lille søster er.


Med teksten:

"Gæk gæk gæk
mit navn er blevet væk

Mit navn med kyllinger står
hvilket navn, frem du får"


Gækkebrevene er alle til mormor og bedstefar, som selvfølgelig ikke kunne gætte afsenderne.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)