søndag den 31. marts 2013

HAPPY easter søndag...

.........................til alle jer dejlige blogpiger bag skærmene ;o)


Jeg er helt og aldeles forelsket i denne skønne papir hare.
Min mor havde skaffet 6 stk. en til hver af børnebørnene - ja og vi høstede jo to stk.
Harene står nu i køkkenet og spreder lidt påskehygge.

Igår var vi til påskefrokost hjemme hos min mor og bonusfar, 
sammen med min lillebror og hans tre skønne unger. 
Vi fik den lækreste påskefrokost, børnene fik påskegaver og påskeæg - total hyggedag.

 

I morges da pigerne stod op, havde påskeharen været forbi og gemt påskeæg i haven.
Pigerne hoppede i overtøjet og æggejagten gik igang.

Her hos os kommer påskeharen kun med Kinder æg, pigerne gider nemlig ikke de andre påskeæg.


Ude ved buret hvor vores kanin Nynne bor, lå der to gaver med Lego Friends blade inden i, fedt når nu pigerne er vilde med Lego Friends.


Det er et super fint blad med opgaver, historier og en lille Lego gave i.

Endnu engang rigtig HAPPY easter søndag til jer ;o)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)