onsdag den 13. marts 2013

Husker I dem her...

Billeder lånt på nettet.


Åhhh det gør jeg! Jeg havde 3 stykker som barn, en hvid Kisser, en brun med hårtot og en grå, 
mon jeg kan finde dem i gemmerne ?

Jeg kaldte dem Bimser, nogle kalder dem Bøller eller Monchhichi.

Min Sille pige ønsker sig Bimser til sin fødselsdag. En stor en, skal det være!
Sille fandt blandt sine bamser forleden en Bimse, den har hun haft siden hun var helt lille, men det er åbenbart først nu hun har kastet kærligheden på de små aber.

Ja og når storesøster synes Bimser er et hit, så hopper lillesøster med på vognen. Jeg ved Emma også har fået en Bimse engang, men hvor er den lige henne.

Tja led og du skal finde....... Jeg må igang ;o)

Har du haft Bimser?

6 kommentarer:

  1. Vi har faktisk "arvet" to fra en kollega da Emil var lille og jeg havde selv en stor bølle (tror den stadig er hjemme hos min mor) - jeg havde også en bimse og kan huske at nogle af dem også kunne tage fingeren ind i øret:-) De ER da søde, så jeg kan godt forstå dine piger synes det er et hit.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Ja, jeg har også haft dem som barn - Bøller altså :-D Det hedder de i min verden...
    Og jeg købte for nyligt en gammel én i en genbrugsbutik - han er så fin med skotskternet kappe :o)Ham har vi siddende i sofaen...

    SvarSlet
  3. De hedder helt klart Bimser. Havde også par stykker af dem da jeg var lille.

    SvarSlet
  4. Herhjemme hedder de Bøller. Og min datter har netop muget ud på værelset og i kælderen rød en kæmpe pose Bøller med forskelligt tilbehør fundet på adskillige loppemarkeder gennem årene. Så hvis du er interesseret, kan du sagtens få en bølle af mig - kæmpestore er de nu ikke... :-)
    Du kan bare sende mig en mail, hvis det skulle være.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa Eva
      Jeg har sendt en mail afsted til dig ;o)
      Knus

      Slet
  5. Hej

    Jeg har et bølle puslespil, jeg bytter væk.
    Hvis det kunne have interesse?
    Du kan se den på min blog: http:/gladetanker.blogspot.com

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)