torsdag den 11. april 2013

Genbrugskøb

Jeg har været forbi genbrugen og lidt kom der med hjem.


To kopper fra Unicef og en sød spilledåseophæng.


Er den ikke bare fin og når der trækkes i snor kigger øjene fra side til side mens der spilles en melodi.

Tja vi har ingen småfolk herhjemme og skal heller ikke have flere, men jeg kunne ikke stå for den skønne farve og retro udtrykket. Lige nu bruger Emma den til sine bamser og dukker.


Disse to skønne kopper fra Unicef kunne jeg heller ikke lade stå.
Sort/hvide striber kan jeg heller ikke stå for.


2 kommentarer:

  1. Ih hvor er du god til at spotte genbrugsfund. Er vild med begge dele men især spilledåsen er da et kup.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja nogle gange spotter jeg en god handel og andre gange kommer der ikke noget med hjem.
      Jeg er især glad for krusene som jeg synes er så skønne ;-)

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)