fredag den 5. april 2013

Naboens perler

Min søde nabopige Signe på 5 år har lavet de flotteste HAMA perle prinsesser og da jeg blev spurgt,
 om jeg ville pynte baggrunden på billedet, sagde jeg straks "JA"



Jeg er vildt imponeret over det store perle arbejde, der ligger bag de smukke prinsesser.
Baggrunden valgte jeg at pynte nedtonet, da jeg synes prinsesserne fortjener al opmærksomheden.




Nu håber jeg at Signe pigen, bliver glad for resultatet af mine pynterier ;o)
 
Idag fylder min Sille mus 9 år og pigerne fra klassen kommer til fødselsdagsfest.
Så nu skal jeg igang med forberedelserne, det er nu så hyggeligt ;o)




1 kommentar:

  1. Ej, hvor er den bare fine! Elsker altså lidt perler, selvom jeg er voksen (:

    - Kit

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)