søndag den 19. maj 2013

En brækket finger !

Her hos os er der altid gang i den og en ulykke kommer sjældent alene!




Jeg blev ringet op torsdag aften, eller rettere min nabo kom ned og sagde at , vores pigers klasselærer havde ringet til mig og at Sille havde fået klemt sin fingre på lejrskolen. 
Jeg havde dog ikke hørt telefonen, da den lå til opladning hmmmm.

Jeg fik ringet tilbage til klasselæren og jeps Sille havde fået klemt sine fine i døren og de så ikke godt ud.  Hun synes, at vi skulle tage på skadestuen. Nu var det jo så lige, at manden min var taget på stadionen og se SønderjyskE og jeg ja jeg må jo ikke køre bil pga. operationen.

Efter 9 forgæves forsøg på at ringe Ole op, fik jeg langt om lange fat i ham. Mobilnettet var brudt sammen på stadionen, da så mange havde haft gang i deres mobiler.

Manden min drog afsted til lejrskolen og kunne konstatere, at Silles fingre ikke så godt ud.
Ole er Falckredder og der skal virkelig MEGET til før han synes noget er så alvorligt, at skadestuen skal besøges, men Sille fingre skulle ses efter på skadestuen.

Alt imens sidder jeg hjemme i sofa, langt væk fra min lille Sille mus, jeg allerhelst ville være hos 
og måtte vente på hvad udfaldet af skadestuebesøget blev.

Kl. 22.30 ringede Ole og sagde at Sille havde brækket sin ringfinger, men ville tilbage til lejrskolen.
Ole talte med klasselæren som absolut syntes, at Sille skulle komme tilbage til lejrskolen, hvis hun havde lyst.

Ja når man hedder Sille og er 9 år, elsker lejrture, så kan jeg jo godt forstå hendes valg, meeen jeg ville jo gerne give min lille mus et kram. Alt det blev til var en kort samtale i telefonen, men min lille skat.

Må nok indrømme det var skønt at få hende hjem og nusse lidt om hende, så længe det varede.
For naboerne lavede bål og snobrød og væk var Sille.



Smerterne tog over ved aftentid og Sille klagede over smerter, efter lidt smertestillende, blev det endelig min tur til at nusse med min Sille pige.



Åhh for pokker hun bliver altså stor alt for hurtigt........

2 kommentarer:

  1. av, av, av det ser ikke godt ud, men det lyder til du har en sej lille pige.
    God bedring med hende:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja hun er en lille sej tøs, der ikke vil gå glip af noget ! ;-)

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)