mandag den 27. maj 2013

En tur i hængekøjen

Vi snakker om, at vi skal have en hængekøje herhjemme i haven. Pt. har vi en hængekøje, der kan hænges op i carporten og pigerne bruger den flittigt. Doooog kunne vi rigtig godt tænke os en i haven.

Valget står imellem en på et stativ ( hvilken jeg hælder mest til, da den vil kunne flyttes rundt) eller to træ stolper gravet ned ( mandens ide) - tja vi må se hvad valget bliver.

I al hængekøje-snakken spørger pigerne om,  deres Build a bear aber må få en hængekøje 
og jo det skal de da.
 Jeg kan nu igen, efter operationen, sidde lidt ved symaskinen 
og der tryllede jeg lige en mini hængekøje frem.





Hængekøjen er et HIT og den ser vildt sød ud, når den hænger foran hyggehuset (som pigernes legehus nu hedder, efter vi er gået i gang med, at lave en make over af det)






8 kommentarer:

  1. Nej, hvor er du god Mette! Det er da genialt! Jeg vil tyvstjæle idéen og komme den på to-do-listen. Jeg har endda det samme stof:-) Det lyder som om det går den rigtige vej med dig. Husk at passe på dig selv.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Du tyvstjæler bare alt hvad du vil ;o)

      Jo det går fremad med mig og det er skønt ;0)

      Slet
  2. Ihhh, hvor er den sød - smadder god idé og den passer lige til legehuset - du er da bare go' til at hitte på :-D
    Kh Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh hvor er du sød.

      Ideer har jeg masser og jeg elsker og føre dem ud i livet ;-)

      Slet
  3. Enig med de andre super skøn idé :-) Da vi flyttede ind købte vi to æbletræer der netop er plantet i hængekøjeafstand fra hinanden - træerne er faktisk allerede på højde med hækken nu, så det går da fremad :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor idylisk med to æbletræer og en hængekøje (når altså træerne er store nok)

      Slet
  4. Hihi, hvor ser det fint ud! Heldige aber, der kan få sig en gyngetur... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er nogle heldige aber både de små som store ;-) smiiler

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)