mandag den 13. maj 2013

Enjoy the little things



Og det er det jeg gør i bogstavligste forstand.
Alt går i slow motion for mig i disse dage, for med et 25 cm langt sår, som er clipset sammen, på maven, er der i den grad begrænsninger.
 
Operationen "fjernelse af livmoder" er vel overstået, alt gik som det skulle - næsten da.
 
Mit hjerte valgte at galoppere som en gal i opvågningen, så jeg måtte ligge der i over seks timer før lægerne fik styr på mit  meget bankende hjerte.
 
 
Tja smerterne er virkelig slemme, men det var jeg forberedt på, men hold fast jeg er overrasket alligevel. Pt. har jeg virkelig fortrudt min beslutning, men mon ikke jeg bliver glad for valget,
når jeg er ovre de værste smerter.
 
Den skønne blomst og krukke har jeg fået ved min søde nabo/veninde og hendes forældre og er der noget der varmer, så er det sådan en skøn overraskelse.

Krukken er jo SÅ meget lige mig ;o)

2 kommentarer:

  1. Hvor er det godt at høre fra dig - har tænkt meget på dig! Pyha - det lyder som om det vil tage noget tid at komme ovenpå og det var da en grim oplevelse under opvågningen. Jeg håber virkelig at det går hurtigt fremad, så du kan blive glad for din beslutning. God bedring.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh hvor er du sød Christina.
      Og mange tak for dine mange tanker, de varmer så meget.
      Knus

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)