torsdag den 23. maj 2013

Himmelier af sugerør - DIY

Himmelier er en finsk juletradition, hvor man laver julepynt af sugerør.
Selvom det er julepynt, synes jeg godt man kan have dem hængende hele året rundt.

For det første synes jeg de er vildt flotte de himmelier og så er min svigerfar fra Finland, så det er lidt hyggeligt, med lidt af det finske i hjemmet.

Mine himmelier




Mine tre himmelier hænger nu i stuen og ser SÅ fede ud !

Himmelier er meget nemme at lave, nemmere end jeg lige troede.
Du finder en god DIY lige HER

Jeg har fundet et par billeder på nette af andre himmelier

Billede lånt på nettet

Billede lånt på nettet.


Der er uanede muligheder at sammensætte himmelierne på,
det er helt sikkert ikke de sidste jeg har lavet ;o)

2 kommentarer:

  1. Genialt! Det vil jeg da prøve - jeg synes det ser rigtig godt ud.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det må du prøve, det er så nemt og resultatet bliver rigtig godt.

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)