fredag den 31. maj 2013

Inspireret til at tegne

Da jeg forleden læste en af mine ynglingsblogs hos Christina, som har bloggen Carla og krudtuglen,           blev jeg så inspireret til at prøve, at tegne sådan en flot blomst, som Christina havde lavet.

Min version

Jeg er vild med udtrykket.

Det fede er, at børn faktisk er vildt gode til at lave sådan en blomst.
Deres naive streg giver et helt unikt udtryk.

Så på en regnvejrsdag, er sådan en blomst måske en god kreativ aktivitet.

Tak for altid dejlig inspiration Christina ;o)



2 kommentarer:

  1. Åh Mette - hvor er du bare sød! Jeres blomst er virkelig blevet flot og jeg er så glad for at du kunne bruge idéen.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at blive inspireret af dig :-P

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)