torsdag den 2. maj 2013

Retro bukser - Model Abby



Jeg blev simpelthen NØD til at sy et par små babybukser efter Laralils buksemønster.

Jeg kunne ganske enkelt ikke lade være - jeg måtte bare prøve at sy en så lille størrelse.

Til alt held viste det sig, at Sille Build a bear Abby, kunne passe bukserne og har haft dem på siden.




Abby var en ganske god model - måske en anelse stille!

Jeg er vildt stolt over, at lommerne blev så gode.
Jeg er jo ikke nogen super syerske - så jeg er godt tilfreds.

 


Jeg siger TAK for hjælpen til Silles Abby ;o)





2 kommentarer:

  1. Så fine - og da helt perfekt at Abby kan passe dem :-)

    SvarSlet
  2. Sikke heldigt at de passede bamsen. De er godt nok fine :)
    Hilsen fra Mette

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)