tirsdag den 28. maj 2013

Same same

Sille og Emmas Build a bear aber har fået nye bukser.

Ja og det er helt sikkert ikke det sidste tøj jeg syer til de kære aber.
Aberne er hanner og alt vores dukketøj og Build a bear tøj er pigetøj, så det er jo ikke sagen, at disse to unge aber, skal i pigetøj.

Jeg synes Build a bear tøj er en smule dyrt, især når pigerne ønsker lidt forskelligt tøj at skifte med.




Mine piger er glade for bukserne til deres aber og ja aberne ser da også meget tilfredse ud ;o)



2 kommentarer:

  1. åh hvor er de fine, og det får mig til at tænke på, at det er alt for længe siden jeg har leveret til børnebørnenes dukker ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja du må da igang med at kreere lidt dukketøj til børnebørnene, det er så skønt med hjemmelavede sager.

      Min mor og svigermor strikker de lækreste sæt til mine pigers dukker- så skønt.

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)