onsdag den 29. maj 2013

TIP til når solen titter frem

Nu er det snart juni - juni er lig med sommer for mig og sommer er lige med SOL, som er lig med solcreme.

Da Sille og Emma er rigtig meget ude at lege i tiden i skole og SFO, synes jeg de skal have solcreme med.
Dog synes jeg at købe en flaske til hver, samt en til herhjemme er lidt frås.

Jeg har derfor købt et sæt med små tomme fly-rejseflasker, som jeg så har hældt solcremen over i. Flaskerne er så små, at de kan være i skoletasken - det da smart ikk :o)


Ja jeg ved godt, at tusstregen er lidt for tyk og ikke ser vildt godt ud, men jeg ved ikke hvor alle mine fine tusser bliver af. Det er lidt ligesom med sokkerne, der mangler så tit en makker......


Et sæt med lille taske, tre flasker og tre små bægre med låg, kan købes til en 20ér i TIGER. 
Min mor købte magen til sæt i Matas til 69 kr ;o/

Nu mangler så bare solen, her er gråt og overskyet i Sønderjylland, 
men jeg er sikker på solen kommer til juni :o)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)