tirsdag den 4. juni 2013

1 + 2 rokketænder

Emma tabte sin første rokketand i går i skolen, en stor dag, når man har ventet flere år på, 
at få en rokketand.

Sille tabte sin 5. rokketand i går eftermiddags, en hård kamp var det, at få tanden ud, så da den endelig røg ud, var der glæde, at spore hos Sille pigen.


Som traditionen tro kommer tandfeen herhjemme hos os og tanden skal gemmes under puden, men pigerne var bange for, at tanden skulle blive væk.

Jeg kom i tanke om, at jeg et sted på nette havde set en filt tand med lille lomme bag på til, 
at komme tanden i.

Jeg prøvede mig frem og to filt tænder blevet syet og vakte stor glæde hos pigerne.
Tanden blev puttet i lommen på filt tanden og gemt under hovedpuden.

Til morgens lå der pudsigt nok en 20'er i hver lille lomme - fantastisk ;o)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)