torsdag den 27. juni 2013

Det er en gave, at give!


At give en hjemmelavet gave, er give sig selv en gave.

Processen i at fremstille, spændingen på hvordan gaven bliver modtaget og glæden ved at se modtageren blive glad - er en STOR gave til sig selv.

Jeg er så glad for, at mine piger har arvet min lyst til at kreere 
og håber de bliver ved med at udtrykke sig kreativt.


Sille ville også gerne lave en sommerferie gave til sin klasselærer Anne-Mette, da Emma var igang.

Det skulle være noget der passede til Anne-Mettes camoflagebukser, dem synes Sille nemlig er smarte.
Resultatet blev en halskæde i neongrøn og grå på gummisnor made by midi Pustetrolden.


Sille stemplede hver lille perle/knap, som er lavet i fimoler, en super ide.


Vi syede en lille pose, som også fik en tur med stemplet.


Sille malede et flot kort i friske farver og skrev en fin lille hilsen bagpå ;o)


Mon ikke Anne-Mette bliver glad for sådan en fin gave ;o)







1 kommentar:

  1. Hvor er det bare sødt og betænksomt - hun må da være blevet helt vildt glad for både kort og gave.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)