torsdag den 20. juni 2013

FINITO - hækleprojekt 2

Så blev hækleprojekt 2 da også lige færdig - fedt!




Dette hækleprojekt startede bare med, at jeg øvede mig i, at hækle trekanter.

Så syede jeg trekanterne sammen og ja så udviklede hækletøjet sig.

Jeg viste stolt manden min nye fine pude og så sagde han "Det ligner det der mærke der?"
Mærke wauw tænke jeg, har jeg lavet noget som ligner et design mærke.

Meeen nej, det var ikke det mærke han mente, men atomkraft mærket ;o(

Okay det ligner da lidt

 

Hermed er puden døbt ATOM puden ;o)

Vil du se/gense hækleprojekt 1 så klik HER



2 kommentarer:

  1. Hejsa.
    Jeg synes den er flot og den passer godt til stolen, om den ligner....måske lidt, men ikke meget. Jeg er vild med dit sleeve til telefonen, det er kækt.
    God fredag
    Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker for din søde kommentar ;o)

      Jeg er også rigtig glad for mit sleeve, især ideen med elastikken fungerer rigtig godt.

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)