søndag den 2. juni 2013

HAY med posten

Der er da ikke noget så skønt som, at komme hjem fra 3 dage i sommerhus 
og så ligger der tre overraskelser og venter på mig.


To skønne Kaleido bakker fra Hay.

Den store bakke er i den fedeste neon pink/orange farve (farven på billedet er slet ikke den rigtige) 
og den lille bakke i en lys grå.

De er så vildt flotte, lige nu er mine Vedel fugle flyttet ind på bakkerne.
Bakkerne var en del af et abonnement tilbud fra Boligmagasinet.


5 numre og to bakker for 159 plus 49 i porto. Du kan se tilbuddet HER.

Der lå også en stor flot buket med de flotteste røde og hvide roser fra mit arbejde, dejligt at blive overrasket når man går sygemeldt ;o)

Den sidste pakke får sit helt eget indlæg en af dagene ;o)

Lige et par billeder fra vores dage i sommerhus.




Solskin 24 grader og total dejlig dansk sommer ;o)

 

Næste dag skybrud og oversvømmelse ved sommerhuset,
ja sådan er den danske sommer ;o)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)