onsdag den 26. juni 2013

Homemade with love


En kreation af mini Pustetrolden Emma.

Emmas dage i 0.klasse er talte og snart venter en dejlig sommerferie,
 men inden skal der tages afsked fra Laila. 
Laila er Emmas 0. klasselærer og der skal ikke lægges skjul på, at Emma ser et stort lys i Laila.
Lige fra brobygningen mellem børnehave og skole har Emma sagt, "Jeg vil have Laila til lærer".
Så det er hårdt, at skulle tage afsked, men alligevel fedt at skulle i 1.klasse.

I klassen har vi samlet ind til en afskedsgave, men Emma ønskede at give en gave, kun fra hende
 og ville selv lave den i fimoler.

Så fimoleret kom frem og Emma gik straks igang og jeg måtte ikke blande mig......


Emma lavede aflange fimoperler, jeg fik lov til, at lave hul i ......
Det er godt nok svært, ikke at blande sig når der flyder 1000 vis af ideer i mit hoved, 
men Emma har sine ideer og de skal jo også have lov til, at komme ud.

Der blev og malet flere forskellige kort længere ned kan du se hvilket kort, det endte med.

  

Sammen syede vi en lille filtpose, som Emma pyntede med stempler.


En fin personlig gave, som en spændt Emma idag skal aflevere til Laila og I kan tro hun var spændt i morges.
Nu glæder jeg mig til, når hun kommer hjem fra skole ogfortæller hvad Laila sagde til gaven.


Jeg nåede lige at tage et billede af det fine kort Emma (med hjælp fra storesøster) selv har skrevet.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)