tirsdag den 11. juni 2013

Jeg øver mig !

Jeg har købt mig en porcelæntus og er nu igang med at øve mig.

Mine to prøveklude var to gamle hvide potteskjulerer.



Denne potteskjuler er kommet ind til Emma, som er rigtig god til at vande sin nye plante ;o)


Denne bor nu i Silles vindueskarm.

Jeg må indrømme det kræver lidt øvelse og en rolig hånd.

Sille skjuler glemte jeg at tørre af inden jeg tegnede og det er ikke så godt. Tussen hæfter simpelthen ikke ordentligt - så rengør inden jeg tegner, er nu skrevet bag øret.

Jeg kunne bare ikke stå for bregnerne, jeg husker dem fra min barndom. Min mor havde dem overalt i huset. Nu er bregnerne kommer hjem i mit lille bo, ja de kære minder.



1 kommentar:

  1. Det er da pudsigt, den bamse har jeg også tegnet på porcelæn!

    Det ser fint ud:)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)