onsdag den 12. juni 2013

Mine skønne tøser

Jeg fik taget nogle, synes jeg, skønne billeder af Sille og Emma sidste dag og dem vil jeg gerne vise jer.




De to trunter er rigtig glade for hinanden og bruger meget tid sammen.

 Det skønneste er, når jeg kan høre de to skrald grine sammen, 
det er så skønt og varmer helt i i mit moderhjerte. 

Dog skal der sige,s de også nogle gange er ved, at rive hoveder af hinanden 
og jagter hinanden som hund efter kat.



Et par billeder fra stranden ved sommerhuset.



Pigerne foran Kongeskibet i Haderslev Havn
- lidt kongelig har man lov at være :o)














2 kommentarer:

  1. Fantastiske billeder og ja, jeg kan godt forestille mig hvor dejligt det er at høre når de hygger sig. Jeg synes allerede Emil og Carla har meget glæde af hinanden selvom hun endnu er så lille.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er ikke noget så dejligt, som søskendekærlighed ;o)

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)