søndag den 9. juni 2013

Nymalet før - efter

Forleden aften, da jeg skulle putte Emma i seng, udbrød hun

 "Moar jeg har altså alt for meget lyserød og lilla på mit værelse. Jeg er blevet for stor til de farver." 
 (Emma 6 år)

Jeg fik en lang forklaring om, hvilke farver den lille dame istedet ville have 
og at den lilla sættekasse absolut skulle pilles ned for lilla er YT!

Jeg lavede et kompromis med damen om, at hvis jeg malede den hvid, måtte den gerne blive hængende.


Resultat blev rigtig godt og sættekassen hænger nu på Emmas værelse 
og damen synes den er flottere end nogenside.

Desuden blev jeg bedt om, at sige til Ole, at væggen på hendes værelse, 
som han havde lovet skulle males ikke var blevet malet endnu. 

Og heldigvis han ikke fik malet den, for dengang blev væggen bedt malet i lyserød!!!!!!!!!

Igår tog farmand, Sille og Emma til Flûgger og fik købt maling, så nu skal der males væg;o)



2 kommentarer:

  1. Øj, den må have været besværlig at male uden om alle de fine papirer?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var et kæmpe arbejde. Jeg fortrød også halvvejs i processen, at være begyndt.

      Da det færdige resultat hang på væggen, var jeg MEGET glad - for at være færdig og at sættekassen ser super flot ud i hvid.

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)