mandag den 17. juni 2013

Sleeve med striber

Hæklenålen bliver flittigt brugt for tiden og jeg har flere projekter igang på en gang.

Uhhh det der med halvfærdige projekter er bare noget øv.

Idag blev jeg færdig med et af hækleprojekterne, nemlig et sleeve til min "nye" Samsung.
Jeg har arvet min fars Samsung Galaxy S II (tror jeg den hedder) og den er lidt større end min gamle Samsung.


Sort og hvid hæklet sleeve med elastik lukning.


Jeg har lavet med gult foer inden i - lille frisk detalje ;o)
(elastik syet bag på)


Meningen var jeg ville have en knap på, men det bliver for bøvlet, hver gang jeg skal have fat i telefonen. Så løsningen blev et bredt elastik, som er syet fast bag på og foran - synes selv det er en vildt smart løsning .


2 kommentarer:

  1. Hvor er den vaks Mette!!
    Ja hækling blev aldrig et hit hos mig, så jeg sætter min mor igang :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vaks, det ord havde jeg helt glemt ;-)

      VAKS det er lige præcis hvad jeg nener den er hi hi ;-)

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)