fredag den 21. juni 2013

Studentergave

Idag blev min niece Mia (pigernes kusine) student og hun skulle fejres.

Mia ønskede sig gavekort, men hvor er det bare så kedeligt, at aflevere en flad kuvert i gave. 
Derfor tryllede pigerne og jeg lidt.

Vi beklædte en kasse med "græs" og brugte billederne fra invitationen som pynt 
og lavede en flag guirlande af printet tape.




Gavekortet blev gemt imellem sammenkrøllede ugeblads sider og et kort blev lagt øverst
- selvfølgelig en ugle .


Vi havde en skøn dag og tankerne vendte lige 17 år tilbage, da jeg selv blev HH student.
Det er simpelthen for vildt, at det er 17 år siden - jeg husker stadig dagen helt tydeligt;o)


Den smukke student Mia
sammen med sin lillesøster Mai (tv) og lillesøster Gry (th)
med det grønne hårbånd Emma og sidst men ikke mindst Sille.



Stort tillykke til Mia og alle de andre studenter der i disse dage springer ud :o)









1 kommentar:

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)