søndag den 7. juli 2013

Bedste genbrugsfund

I dag er det genbrugssøndag, dagen hvor de bedste genbrugsfund vises frem.

Det er Christina med bloggenCarla og krudtuglen der i perioden 1. juli . 14. juli har temaet VI GENBRUGER, der opfordrer til, at vi viser vores bedste genbrugsfund.


Et af mine bedste genbrugsfund er disse to retro spilledåser.
Jeg er vild med deres udtryk og nostalgien i dem.


Vedel fuglen er helt sikker det bedste genbrugskup.
Sille (min datter) fandt dennne Vedel fugl i en rodekasse i genbrugen til 2 kroner.
HAPS og fuglen kom med mig hjem i en fart ;o)


Retro stof stykkerne til mine to patchwork tæpper hører også til blandt favoritterne.




Skrivebordet der er købt i genbrug og som har fået en make over får den sidste plads.

Jeg har faktisk ret mange genbrugsfund, som jeg er virkelig glade for 
og jeg kunne lave en liste så laaaaaang, så laaaaang.








2 kommentarer:

  1. Hej Mette.
    Vi havde psykologi sammen på pædagog uddannelsen.

    Det er meget fine loppefund, og ja hvem smider dog en Vedel fugl i rodekasse, men til dit held jo.

    Sig endelig til hvis du en dag vil af med en af dine spilledåser eller sælge, så er jeg glad køber.

    Er de fundet i Haderslev's genbrugsbutikker?

    Kh Ketty / Himmelspjæt

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa

      Ej hvor sjovt verden er lille ;o)

      Den blå spilledåse er fundet i genbrugen i Haderslev, den anden er fundet i Vojens.

      Hilsner Mette

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)