torsdag den 25. juli 2013

GIVE AWAY


Kunne du tænke dig, at vinde et helt unikt vendespil med dine egne motiver?

Vendespillet med personlige billeder træner din hukommelse og er samtidig alle tiders underholdning.

De 50 små kort med dine 25 yndlings motiver i dobbelt udgave er fremstillet i et ekstra slidstærkt materiale. Leveres i en flot foldeæske.

Produktoplysninger


6 x 4,6 cm

Anbefalet opløsning:

610 x 460 pixel


25 Fotomotiver på 50 stabile fotokort, emballeret i en flot foldeæske




6,6 x 5,2 cm


Deltag i min GIVE AWAY ved,  
at være fast læser
og skrive en kommentar (+ din mailadresse)

så trækker jeg en vinder d. 1 august.

Del gerne billedet på din blog, for god karmas skyld ;o)

Onlinefotoservice har sponsoreret min give away.
Jeg har lavet en produktanmeldelse og har modtaget mit eget unikke vendespil.


21 kommentarer:

  1. Oh, jeg vil gerne deltage, sådan et vendespil vil vække glæde i vores hjem, hvor den ældste lige har alderen til vendespil nu.
    Kh.
    Karen (karenmoeldrup@hotmail.com)

    SvarSlet
  2. Sigurd på 3 ville elske sådan et vendespil - ja det er sikker på hans ældre søskende også vil. Så jeg krydser fingre og tæer og håber jeg bliver den heldige vinder:-).
    Kh. Louise

    SvarSlet
  3. Håber på lidt sommerheld, og deltager med spænding i din Give away!!!
    Vores to drenge ville elske et sådan vendespil, med "kendte" billeder!!
    Sommerhilsner fra Louise Siri

    SvarSlet
  4. Lækkerier! - trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  5. Det er simpelthen bare sådan en fin fin ide med et helt personligt puslespil.
    Jeg er blevet fast læser via bloglovin og krydser fingre!

    Trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  6. Super fed ide med personligt vendespil :) Jeg vil gerne deltage...

    Maja//maja3012@hotmail.com

    SvarSlet
  7. yeaaah... lige noget for mig :-D
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  8. Orv ja så kan Sara også banke mig i vores eget helt personlige vendespil - krydser fingre :-)

    westmose@gmail.com

    SvarSlet
  9. Nu er jeg fastlæser, lækker giveaway!

    Mia
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg er helt sikkert med og du er mer end velkommen til at. Deltage i mine give aways.
    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  11. Ej en skæg ide :)
    Det ville være så sjov en gave til min fars 50 års fødselsdag, men billeder af ham gennem hans liv :)

    idawestphall@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg vil meget gerne vinde sådan et - jeg ved at kvaliteten er i top.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  13. Hvor er det bare en super smart ide :-) Det vil jeg meget gerne vinde.
    KH Rikke
    rikkej2013@gmail.com

    SvarSlet
  14. Det er bare så fint med egne billeder på et vendespil :-) Jeg krydser fingre :-)
    dorte_daugaard@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Det er da bare genialt :-) Sådan et vendespil vil blive modtaget med kyshånd her i huset. Det vil mine 4 børn få stor glæde af.
    Pia Damgaard
    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Hahaha, hvor sjovt at man kan få det :) Mine unger vil elske at få lov til at vælge deres egne billeder på kortene. Så ja tak, jeg er med og jeg følger.

    -Kamille

    SvarSlet
  17. fantastisk præmie:)
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  18. Hello,

    I would like to play.:)
    Your game is on my sidebar,on the right,move the blog please.:)
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett

    SvarSlet
  19. med :) sandravarn@gmail.com

    SvarSlet
  20. Min søn på 4 år er vild med vendespil...kunne være fantastisk at overraske ham med et spil med egne billeder på. Kh Lene (soegaard@firma.tele.dk)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)