mandag den 29. juli 2013

Lidt genbrugs guf

Jeg må ærligt indrømme, at det ikke er blevet til de store ture i genbrugsbutikker eller loppemarkeder i denne dejlige danske sommer varme. 

Dog er der kommet lidt genbrugs guf med hjem.


Denne skønne smørkrukke fra Arabia kunne jeg ikke lade stå.

Jeg har prøvet om jeg kunne finde ud af lidt mere om krukken og om der er flere ting i serien, men uden held. Er der nogen der ved om der findes mere i dette print?


Dette mærke er under bunden.


Disse to små porcelæns krukker måtte også bare med hjem.


De passer så fint i farverne til mit grønne og gule tema i køkkenet.

Håber jeg får "loppet" lidt mere snart ;o)





2 kommentarer:

  1. Nøj hvor er jeg vild med smørkrukken! Jeg har kun været på et loppemarked i år, så jeg håber også at jeg når lidt mere:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Sikke en skøn smærkrukke. Jeg kan ikke huske at have set det motiv før :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)