tirsdag den 9. juli 2013

Loppefund

I lørdags kom vi forbi et loppemarked, pigerne, manden og jeg tog et hurtigt kig.

Jeg fandt disse lækkerier - jeg kunne helt sikkert have fundet meget mere,
hvis manden ikke var med og jeg havde haft mere tid.

Lidt loppeguf ;o)




To skønne bambier og en kanin (tror egentlig det er et egern?) i porcelæn.
Tre røde stager i træ (til samlingen)
En lille plastik pingvin og Fætter BR figur, som skal bo i min sættekasse.



Jeg kunne ikke stå for den hvide skål med struktur og glasset med Lillebror.
I glasset har der i sin tid været ost med jordbærsmag - uhhh.

Desuden fandt pigerne to DAM trolde, som vi fik for 25 kr. 
Jeg har simpelthen ikke lige fået fotografferet dem ;o/

Alt i alt gav jeg 50 kr. for alle herlighederne - det da et fund :o)










2 kommentarer:

  1. Hvor er du heldig! Jeg finder simpelthen aldrig bambier.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har virkelig også kigget efter bambier i lang tid og pludselig er jeg heldig og finder løbende nye til samlingen;-)

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)