onsdag den 24. juli 2013

Unikt vendespil

Jeg er blevet spurgt af Onlinefotoservice om jeg vil produktanmelde et af deres produkter 
og det sagde jeg med det samme JA til og valget blev :

Et personligt vendespil med 50 kort, med 25 motiver af ting jeg holder af.


Jeg er vild med ideen, at bruge egne billeder til vendespillet, pludselig bliver det ikke bare et spil der spilles, men en oplevelse - for vi kommer til at snakke om alle begivenhederne på billederne:

Vores tur til Sverige sidste år, Emmas første rokketand, turen i Dyrehaven i vinters 
og mødet med Sebastian Klein.



Vendespillet var super nemt  at lave og bestille. Leveringen var super hurtig ;o)

Jeg er meget imponeret over kvaliteten af billederne -  knivskarpe billeder på solidt pap. 
Vendespillet leveres i en lille æske, således der er styr på spillet
 - meget professionelt.

Dog kunne det være sjovt, hvis billedet på æsken også var et af ens egne billeder, 
men det er kun en lille detalje.


Læs mere om vendespillet HER hvor du også kan lave og bestille dit eget vendespil.

HOLD øje med min blog i morgen, der kommer en GIVE AWAY,
 hvor du kan vinde, dit helt eget  unikke vendespil.

Ses i morgen ;o)

Indlægget er sponsoreret af Onlinefotoservice og jeg har modtaget et personligt vendespil.
Det er min helt egen mening i indlægget ;o)






5 kommentarer:

  1. Ser godt ud, gode billeder!! Vil holde øje med din Give away!! Kan godt forstå hvis det bliver et hit, for det er da en smadder god idé med egne billeder!!
    God sommer!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja hold øje med bloggen en give away kommer imorgen ;-)

      Slet
  2. Hvor er det nogle dejlige billeder du har valgt. Det er vildt sjovt at have vendespillet med sine egne billeder - vi bruger dem også bare til at tale om hvad der er på billedet - Carla er vild med det.
    Og så har du skiftet profilbillede - har du farvet hår? Som altid ser du jo godt ud.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep Christina jeg har fået farvet hår, det er faktisk længe siden.
      Det er ikke det super bedste billede, men det eneste jeg lige havde. Jeg blev træt af mit lyse afblegede hår og ville gerne tilbage til noget tættere på min naturlige hårfarve ( lysbrun/leverposteg) og endte med den brune farve ;o)

      Hvor er du opmærksom du lå mærke til at billede var blevet skiftet.

      Slet
    2. Jeg synes det en rigtig flot hårfarve du har valgt.
      K.h.
      Christina

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)