tirsdag den 2. juli 2013

UP-CYCLING og GENBRUG: pigeværelse


Ole havde lovet Emma at hun måtte få malet en væg på sit værelse og efter måneders forsinkelse, 
skete det endelig, at der kom farve på væggen.
 Samtidig blev der flyttet lidt rundt på værelset og et "nyt skrivebord kom til.


Skrivebordet er købt genbrug til 55 kr og var oprindeligt i helt mørkebrunt træ. Jeg har desværre ikke fået taget et "FØR" billede, så I må nøjes med "EFTER" billeder.

Det er malet i en sart blå med en snert af turkis - tror farven hed KLID.



Fin porcelænsknop fra TIGER 


Væggen som er blevet malet, pyntet med billeder.
Farven kommer slet ikke til sin ret, der er så meget lys fra vinduet, at det er svært, at tage billeder.
Farven er meget kraftigere i virkeligheden.


 


Den lyserøde "Prinsesse på ærten seng" fra Maileg er blevet malet turkis og nu sover Emmas hæklede bamse fra Sebra i sengen.


Plakaten er fra et hesteblad og guldrammen er fundet i genbrug.
På hylden bag bor nu Maileg prinsessen og musen, mens viften fra Tyrkiet hænger på væggen,
 klar til brug på en varm dag.


Legekøkkenet fra Ikea med alt lige fra hæklede  is til en lille Tupperware kande fra genbrug ;o)

 
I dukkesengen, som har været min, sidder et par kaniner og nyder at bo hos Emma.


Sød ramme fra TIGER med kunst made by Mini Pustetrolden Emma.


Det var et kig ind på Emmas værelse ;o)














4 kommentarer:

  1. Hvor er det fint - det skrivebord er jeg hel vild med - det måtte gerne bo her. Er det ikke fantastisk hvad man kan få for 55 kr og med lidt maling? Tak for kigget:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også bare rigtig glad for resultatet med skrivebordet, det er bare så flot ;0)

      Slet
  2. skøn farve det skrivebord har fået. kan kun forestille hvor meget det har pyntet hvis det før var mørkebrunt ;)
    dukkesengen ligner rigtig meget den mine piger har fået, en jeg fandt i genbrug, gad vide om det er samme slags? lidt sjovt er det i hvert fald :) (se den evt her http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/05/nu-gul.html)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig noget af en make over det skrivebord har fået og resultatet er bare så fint.

      Jeg tror altså det er fuldstændig den samme dukkeseng du har, hvor sjovt altså :o)

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)