torsdag den 11. juli 2013

UPCYCLING/GENBRUG: Før - efter

T-shirten med det fede print, blev ikke brugt. 
Emma synes T-shirten var dum i ærmerne og ville ikke gå med den, men hun synes stoffet er så fint.

Jeg foreslog, at lave en nederdel ud af T-shirten. Først synes Emma ikke om ideen, hun ville ikke have jeg klippede i blusen, men så sagde hun god for min ide.


T-shirten med skov printet

Jeg klippede T-shirten over, under ærmerne,
 syede rib på, jeg ribben forneden blive på, da den giver en god effekt 
og ta da en nederdel blev til.



Nederdelen er som I kan se allerede i brug 
og selvfølgelig skulle den tro fælgesvend Abby med på billederne ;o)

Nedtælling 1 dag - så er det ferie ;o)




6 kommentarer:

  1. Satme vaks, åh jeg er vild med idéen om at vi genbruger hvad vi kan komme i nærheden af. Tænk på alle de penge vi sparrer + at vores børn er unika-modeller :)
    Kan I have en dejlig ferie

    SvarSlet
  2. Super smart idé.... Fin nederdel

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja dejligt, at det aflagte tøj kan bruges igen :o)

      Slet
  3. Du er så god Mette - den er endnu bedre som nederdel synes jeg og den klæder hende rigtig godt - er det ikke bare fedt at genbruge?;-) God ferie...vi har også ferie fra i morgen eftermiddag.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Christina, hvor er du sød.

      Jeg synes også, at "T-shirten" fungerer super godt som nederdel og Emma, som er vild med nederdele i jersey er SUPER glad.

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)