fredag den 5. juli 2013

Vundet igen igen....

Jubiiii ! Jeg har vundet endnu en give away.

Denne gang er det hos Juileskreahule, jeg har haft heldet med mig og vundet et gavekort på 300 kr. til netshoppen Babyfryd

Jeg havde egentlig udset mig en MOLO kjole, men desværre var der ikke den størrelse tilgængelig, så jeg valgte to net fra Katvig (jeg har et eller andet med de net/muleposer) og et par sweatpant fra Molo.



Der er udsalg på Babyfryds netshop - skønt når man som jeg havde et gavekort ;o)


3 kommentarer:

  1. Skønt med så mange præmier:-) Heldet må være med dig!
    Kh Pernille

    SvarSlet
  2. Hold da op, du kan bare det med at vinde. God sommer. Hilsen Camilla

    SvarSlet
  3. Ja det er helt vildt at vinde to give aways ;-)
    Heldet må smile til lige nu ;-)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)