torsdag den 8. august 2013

Børnearbejde ;o)

Da vi var på indkøb i Kvickly, kom pigerne løbende med spader og små arbejdshandsker

"Må vi ikke nok få en spade og handsker mooooaaar?"

Hmmm spade og arbejdshandsker for 20 kr pr. sæt, så skidt, pigerne fik hver et sæt.
En handlende mand i butikken så smilende på pigerne, som hver gik rundt med arbejdshandsker og spade over skulden og sagde "Det kan da vist kaldes børnearbejde!" hi hi....



Mine to have arbejdere.


Nå må vi komme igang med at grave, tænker de to piger.....

Der blev gravet flere steder i haven - dog kun steder farmand havde godkendt hi hi....


     
Min skønneSille-mus, tandløs og med rokketænder.




5 kommentarer:

  1. Det er SÅ fantastisk med børnearbejde - når det er på denne måde. Og skønne ser de ud, dine to nye havefolk! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt med arbejdsomme børn hi hi....

      Slet
  2. Skønne og arbejdsomme piger i har!! Nyd det mens de gerne gør det frivilligt!!

    SvarSlet
  3. Hvor er det nogle søde piger :-) skønt med gratis arbejdskraft og fedt at de kun graver hvor de må. Vores har også fået kost og skovl i ferien men det foregår alle steder ;-)

    SvarSlet
  4. Hihi - dejlige billeder. Carla vil også gerne hjælpe til med ALT - Emil vil også gerne, men spørger: hvad får jeg for det? Sådan en bandit!
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)