torsdag den 29. august 2013

Emma skirt og linselus

Endnu en Pustetrold skirt er vakt til live.


Det er ingen hemmelighed, at Emma er VILD med at få taget billeder.
Da hun var ca. 8 mdr. kunne vi kun lige løfte kameraet så var baby Emna klar med et stort smil. Da hun var i 2 års alderen kom hun selv med kameraet og ville have vi skulle tage billeder af hende og ja hun elsker det stadig.


Der er mange Pustetrolden skirts i skabet og der vil komme flere de er bare så dejlige.





Nærbillede af nederdelen.

Måske du kan ane sløjfen i linningen, den er svær at få øje på, men super sød effekt in real.





4 kommentarer:

  1. Sikke en fin nederdel - og dejligt med en model, som gerne vil have taget billeder :-)
    Tak for dine mange kommentarer på min blog. Nu har jeg fundet din og tilmeldt mig som fast læser.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh Anna du er så inspirerende ;-)

      Skønt du vil læse med hos mig, jeg er ikke en "syhaj" som dig, men jeg syer i det små og elsker det.

      Slet
  2. Rigtig sød nederdel og selvfølgelig også model : )
    Kh Anja.

    SvarSlet
  3. Hvor er den altså fin! Er vild med det stof. Hihi - det er da hyggeligt med en der gerne vil stå model - Carla er knap så begejstret for det som tidligere.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)