fredag den 23. august 2013

Hækleprojekt 3: Grafisk taske

Så blev den færdig min hæklede grafiske taske, hæklet af sorte og hvide trekanter.




Inspiration til tasken har jeg fået HER. Jeg har ikke fulgt opskriften, da jeg startede med at hækle trekanter ved stranden og ikke havde opskriften ved hånden.


Stroppen har jeg hæklet stribet, jeg er bare VILD med striber i sort og hvid.


Jeg har hæklet en sløjfe øverst på stroppen, sød lille effekt.


Jeg er rigtig glad for resultatet, jeg tror nu at jeg vil sy foer i tasken, så helt færdig er taske projektet ikke.

3 kommentarer:

  1. Smuk taske Mette! Hvor er du altså dygtig - den er jeg sikker på du bliver glad for.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina :-D

      Er helt sikker på jeg bliver glad for den ★

      Slet
  2. Hvor er den taske da bare fantastisk.
    Jeg må vist se om jeg dog ikke kan få lidt gang i hæklenålen igen, for sådan en taske tror jeg ville se rigtig godt ud over min skulder!

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)