onsdag den 14. august 2013

Hvad man ikke har, kan man lave selv

Sille pigen havde fået nye bøger i skolen og de skulle bindes ind. Vi havde ikke noget bogbind i gemmerne og jeg sagde til Sille, at jeg ville købe noget dagen efter.
Næ næ den gik ikke, for bøgerne SKULLE bindes ind NU.

Tænke tænke..... frem med noget papir og tusser, så  nu kan jeg så sige,
at jeg har designet mit helt eget bogbind ;-) Hi hi...





En tilfreds Sille kunne lægge skolebøgerne i tasken og hun kvitterede som tak mig med det STØRSTE knus jeg kunne ønske.



4 kommentarer:

  1. De er da blevet SUPER fine! Tillykke med din nye bogpapirsdesignertitel ;-)

    SvarSlet
  2. Det ser bare rigtig godt ud - du er så kreativ Mette!
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)