søndag den 4. august 2013

Over and out - men helt fantastisk!


Min tre ugers sommerferie er lakket mod enden og arbejdet kalder igen imorgen.

Men hold fast hvor har det været en skøn sommerferie!

Tre skønne uger med SOL og varme i lange baner - Danmark når det er bedst ;o)

Ole holdte sommerferie i maj måned, de kører turnus med ferie, 
så det er kun hvert 3. år vi har ferie sammen.
Jeg har fast ferie 29 - 30 også en valgfri uge, som i år var uge 31.

Men Ole sprang sidste år arkillesenen og havde to restferiedage og dem havde Falck valgt at lægge i uge 30 og YES det betød en uges ferie sammen, da manden min arbejder døgnvagter JUHUUU...........

Vi havde ingen faste planer for ferien, for ferie i Danmark er jo svær at spå om mht. vejret, 
så vi valgte at se tiden an og tage en dag ad gangen. 

De fleste af vores dage tilbragte vi i min mor og bonusfars sommerhus


Vi har også besøgt Legoland, Lintrup Zoo og så en shoppetur i  Aarhus med besøg på Rasmus Klump restaurant.

Pigerne har været på ferie hos deres kusine Gry og hos mormor + bedstefar i sommerhuset.

De to piger har også haft rigtig mange legeaftaler med veninderne i sommerferien, bare fedt for dem at kunne lege dagen lang. Men med to piger der skal køres to steder hen for at lege og hentes igen, 
har jeg til tider følt med som taxa chauffør på cykel;-)

Imorgen er det så afsted i SFOen igen og pigerne GLÆDER sig ;o) 

Sille tæller ned til at starte i skole igen, hun ser frem til at se vennerne 
og ikke mindst hendes ynglingslærer Anne-Mette ;o)

Emma synes bare det er fedt ikke at gå i 0.klasse mere, men at det nu er 1.B - sejt!

Der er da bare ikke noget så dejligt, som at holde ferie med sine unger og mand
- uhhh hvor jeg elsker det ;o)

Hverdagen venter imorgen, men når solen skinner, så er det jo ingen sag
;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)