tirsdag den 3. september 2013

8 års bryllupsdag og gave

I dag har manden og jeg bryllupsdag. 
Vildt det er 8 år siden vi blev viet på rådhuset og havde den dejligste dag♥

Manden min overraskede med med dette skønne hus fra Kahler, 
han kender efterhånden min smag ;-)


Det fine hus står allerede i stuen og jeg glæder mig til i aften, 
hvor lyset skal tændes i det lille kærlighedshus.


Ja så smukke var vi for 8 år siden.
Som Emma sagde " Mor din  din hud er ligesom lidt glat i det og se far har mere hår" 
Jo jo tidens tand  sætter sine spor, men lidt patina kan jo også være memeget smukt.


Der sidder vi så, lige inden JAet, begge rørt. 
Sille var et år dengang, en lille trold og Emma slet ikke født endnu.

Sådan en bryllupsdag får en til at tænke på alt det dejlige,
 Ole og jeg har oplevet og skabt sammen i vores tid sammen.

Jeg sagde straks "ja", da manden imorges spurgte, 
om vi ikke skulle tage 8 år mere.


Vores nu skrottede bil, men fin var den i 2005.

6 kommentarer:

  1. Stort tillykke med dagen!!! Heldigt at han huskede det, og endda med en skøn gave en skøn gave!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Siri.

      Super dejlig gave.

      Jeg er så heldig at vores bryllupsdag er dagen før mandens fødselsdag, så mon ikke han altid vil huske det;-)

      Slet
  2. Tillykke med dagen... Ja tiden den har altså altid så travlt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker Camilla...
      Ja den kære tiden suser bare derud af ;-)

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)