søndag den 1. september 2013

Genbrugskøb og lidt heldig

Et hurtigt smut i genbrug og en hel masse lækkerier rigere.




To super fine gamle Smølfe blade.
vi er jo Smølfe fans herhjemme.



Sødt lille egern med pjusket hale.
Jeg har en lignende, hvor halen dog mangler.


Et Barbie puslespil med heste.
Et hit for Emma, der er lidt heste glad.


Sødt dynebetræk med Bambi.
Mon ikke stoffet kan bruges til et eller andet.
Pigerne mener at der skal laves dukkesengetøj ud af det.


Sidst men ikke mindst disse
 skønne frøkener.

Heldet synes at være med mig i går.
piger ville i Fætter BR og snolle for deres opsparede lommepenge og jeg drejede på et lykkehjul, i forbindelse med BRs 50 års fødselsdag, det blev til 50 % på alt i butikken.


Det gav lige dobbelt op  på indkøbene.

Skønt når heldet smiler til en.



1 kommentar:

  1. Sikke nogle skønne fund!! Især Smølfe-bøgerene er rigtig fine!!

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)