onsdag den 4. september 2013

Når nu jeg ikke kan få den ægte...

.....så må jeg jo nøjes med en efterligning......

Jeg har længe sukket efter de skønne Lyngby vaser, men pengepungen siger nej og da min fødselsdag er i februar, så må jeg ønske mig vasen til jul.

Jeg skulle i dag til Sønderborg til undersøgelse på sygehuset og da undersøgelsen var færdig, tog jeg lige i Bilka efter noget så kedeligt som strømper og leggings til pigerne.

Men jeg fandt  disse to skønheder og de ligner da meget Lyngby!


Ja ja jeg ved godt de ikke er ægte, men jeg synes nu alligevel, 
de er ret så fede og prisen også.

40 kr. for den store og 20 kr. for den lille.



Hvem ka' bilka.
Jeg kunne ikke lige lade være hi hi 

;-)

6 kommentarer:

  1. ej altså - hvor er de flotte! Jeg vil da også i Bilka:-) Det er da et røverkøb - jeg er personligt ligeglad med om de er ægte - de er fine!
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. De er da super fine, ægte eller ej.
    Måske jeg lige skulle køre et smut i Bilka, det kunne jo være at der kom et par vaser med hjem :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
  3. Tak for tippet.... Tror da lige jeg må en tur forbi Bilka efter arbejdet:-) total flotte vaser

    SvarSlet
  4. Tak for tippet.
    Skyndte mig i Bilka og kom da også hjem med den lille. (se mit indlæg her; http://nulleris.blogspot.dk/2013/09/et-sknt-tip.html, hvor jeg linker til dig)

    Overvejer nu om jeg også skulle ha' købt den store;)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)