søndag den 15. september 2013

Sådan strikker du din egen poncho

Jeg har fået så mange dejlige tilbagemeldinger på min hjemmestikkede poncho og er blevet spurgt til hvilken opskrift jeg har brugt og om jeg vil dele opskriften
og det vil jeg selvfølgelig gerne.




Nu er det sådan at jeg ikke har fulgt en bestemt opskrift. 
Jeg har strikket to rektangler og syet dem sammen og vupti så har man en poncho.



Jeg har lånt dette billede der illustrerer hvordan ponchoen syes sammen.
Ønsker man en krave på, strikker man den separat og syer på til slut.

Ønsker du en mere detaljeret opskrift så tag et kig forbi Unikarins blog  der finder du en super vejledning/opskrift på en poncho.

Jeg glædervmig til at se alle jeres lækre lune ponchoer på bloggen

:-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)