torsdag den 24. oktober 2013

Englebasser - DIY

I dag er det 2 måneder til juleaften og det skal da markeres med et lidt juleri.

Jeg har fået mine små englebasser gjort flyveklar og taa daa her er de så:




Sådan laver du en englebasse:

Du skal bruge gammeldags træklemmer - de kan købes i hobby butikker

Garn i de ønskede farver

Papir til vinger

Tus til til at male hår mm.


Start med at tegne ansigt, hår m.m.

Du laver en god tyk pompon, men husk ikke at binde den for stramt, når du til sidst samler den.

Pomponen trækkes på tøjklemmen, giv den en gang lim

Klip vinger ud og lim op

og din englebasse er født!








4 kommentarer:

  1. Super søde englebasser, så mangler vi bare lidt kulde og sne, så vi kan komme i julestemning.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak Mona....
      Åhh jeg er skam allerede i julestemning. Jeg er en rigtig julenisse og elsker julen højt ;o)
      Men ja sne og kulde hører en rigtig jul til ;o)

      Slet
  2. De er da ret søde - og kan godt lide de lyse farver du har valgt! : )

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)